Vasemmistoliiton Turun valtuustoryhmä: Turun kaupungin tehtävä enemmän asunnottomuuden poistamiseksi

Keskiviikko 17.10.2018 klo 8:37

Vasemmistoliiton Turun valtuustoryhmä vaatii, että Turun kaupunki tarttuu hanakammin kaupungissa kasvaneeseen asunnottomuuteen. Tavoitteena tulee olla asunnottomuuden poistaminen kokonaan.

2.11.2018 23:17  Toimintaa

Vaatii,vaatii. Nyt tarvitaan jo jotain muuta kuin näitä ikuisesti kaikkien vaatimuksia. Turulla on esim kaupungin sairaalan vieressä tyhjänä pari kolme kiinteistöä joissa oli mm. pakolaisia muutama vuosi sitten. Ei tarvitse kuin ovet aukaista. Huonekalut luultavasti sisällä vielä. Ainakin osa. Siellä olisi suurimmalle osalle ns. metsien miehille lämmin huone valmiina. Eikä maksaisi paljon. Onko vaikeeta kuvitella miltä tuntuu nukkua -25 ulkona? Asiat on helppoja kun joku viitsii tehdä muutakin kuin vaatia! Sinne voi toki palkata muutaman vartijan niin pysyy paikat suhtkoht kunnossa. Eikä tarvitse sossun maksaa näille metsien miehille enää asunto vuokraa ennen kuin se asunto todella löytyy. Nyt ne tilat on tyhjän panttina!

Kommentoi kirjoitusta

Nimi:*