Turun Vasemmistoliitto etsii ratkaisuja lähipalvelujen puolustamiseksi

Perjantai 9.10.2020 klo 10:14

Turun Vasemmistoliitto puolustaa kuntalaisten lähipalveluja Turun kaupungin talousarvioon 2021 valmistautuessa.

Lähipalvelut ovat elintärkeitä kuntalaisille, ja niistä on pidettävä kiinni. Laadukas koulutus sekä terveyden- ja sosiaalihuolto ovat tosiasiallisesti tulevaisuusinvestointeja, joilla varmistetaan Turulle valoisa tulevaisuus. Säästöjä on sen sijaan löydettävissä kaupunginjohtajan toimialan kiireettömistä ja ei-välttämättömistä hankkeista.

"Taloudellisesti vaikeina aikoinakin Turun kaupungin reiluutta mitataan sillä, miten pidämme kaikkien kuntalaisten lähipalveluista huolta", sanoo kunnallisjärjestön puheenjohtaja Jaakko Lindfors.

Turun Vasemmistoliitto etsii ratkaisuja Turun kaupungin budjettipäätökseen kunnallisjärjestön ja valtuustoryhmän yhteisessä seminaarissa 24.10., jolloin julkaistaan Turun Vasemmistoliiton tavoitteet Turun kaupungin talousarvioon 2021.

Jaakko Lindfors
Turun Vasemmistoliiton pj.

25.10.2020 9:28  Tauno Hovirinta

Palvelut kuntoon, Turku nousuun!

Vasemmistoliiton lauantaisessa (24.10) budjettiseminaarissa luotiinluottamustoimenhaltijoiden yhteisvoimin "raakaversio" tulevaan valtuuston budjettikokoukseen. Valtuustoryhmä on evästetty.
Nyt on neuvottelijoidemme vuoro. Lopputulos nähdään valtuuston kokouksessa 16.11.
Tsemppiä!

Kommentoi kirjoitusta