Turun Vasemmistoliiton kunnallissihteeriksi Liisa Norontaus

Perjantai 9.12.2022 klo 12.13

Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunta valitsi kokouksessaan 23.11. yksimielisesti kunnallissihteeriksi Liisa Norontauksen, joka on hoitanut pestiä elokuusta 2021 alkaen. Tehtävä on määräaikainen 31.8.2025 asti. Turkulainen Norontaus on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri ja matkailualan restonomi. Hänellä on kokemusta Turun kuntapolitiikasta vuodesta 2012 alkaen.

"On hienoa jatkaa töitä Turun Vasemmistoliitossa. Erityisen inspiroivaa on päästä mukaan tekemään eduskuntavaalikampanjaa, vaikka jo aluevaalit hiukan harjoitusta antoivatkin. Yhdistyksen toiminnassa riittää kehitettävää esimerkiksi viestinnän ja jäsentemme osallistamisen saralla. Silti lähden innolla, yhdessä jäsenistön kanssa, luotsaamaan Turun vasemmistoliittoa kohti vaalivoittoja", Norontaus toteaa.

"Liisa on kunnostautunut työssään jo sijaistaessaan edellistä kunnallissihteeriämme ja on mahtavaa saada hänet meille pysyvästi töihin tämän kuntavaalikauden loppuun saakka. Työnhaussa Liisa erottautui edukseen monipuolisella soveltuvalla työkokemuksellaan, puoluepoliittisella osaamisellaan ja viisailla näkemyksillään järjestön toiminnan kehittämisestä. Yhdessä teemme Turun Vasemmistoliitosta entistä vaikutusvaltaisemman, ketterämmän sekä jäsenistöämme ja kannattajiamme paremmin palvelevan organisaation" sanoo Turun Vasemmistoliiton puheenjohtaja Joonas Jormalainen.

Liisan tavoittaa sähköpostitse turunvasemmistoliitto@outlook.com tai numerosta 045 852 3343.